виното пази жените от деменция

Женско здраве Добави коментар

Учени от университета на Гьотеборг анализирали здравето и начина на живот на 1500 жени. Те били наблюдавани в продължение на 34 години. Специалистите установили, че умерената консумация на вино намалява с 50% опасността от развитие на деменция за жените на средна и зряла възраст. Изследването показало,че употребата на водка, джин и други концентрати увеличава риска от появата на деменция с 50%.
След направените изследвания, шведските учени стигнали до извода, че виното помага на по-възрастните жени да запазят остротата на ума си, докато другите алкохолни напитки имат обратен ефект.

Етикети:




Вашият Коментар